Oh what's the cure for bad decisions

söndag 25 oktober 2009

Was looking for a place to hide away Instead I lost the heart I gave away



Laleh står för min nya favoritlåt Hide away. Den fastnar liksom på huvudet så där härligt bra, fastän den är lite av en ballad. Och den är oerhört mysig att lyssna på medan regnet faller här utanför.

Regnet. Det har fallit hela dagen. När jag insåg att det inte skulle sluta bestämde jag mig för att gå bort till Kungsmässan och shoppa lite. Jag är i stort behov av underkläder. Shoppandet resulterade med två nya bh:ar, enbart ETT PAR trosor och ett nattlinne. Och en kofta för 300 kronor.
Jag har även skrivit min Religion-uppgift nu. Och det är ungefär vad jag har åstadkommit idag. Förutom att jag påbörjade min hemsida igår, och har fortsatt med den idag. Och så köpte jag en tidning för 130 kronor. Men det var det värt, jag lovar.


Inga kommentarer: