Oh what's the cure for bad decisions

torsdag 24 december 2009

Julafton

Jag vet inte om jag ska falla för grupptrycket och önska God Jul? Jag menar, det är ju bara några simpla ord och varför önskar jag just nu goda dagar, när julen egentligen bara är en liten period under året då affärerna inte vill ha öppet så ofta? Jag vet jag vet... Jesus blablablaha... Men jag tror inte på Jesus eller Gud och varför kan jag inte önska alla väl hela året istället för bara några meningslösa dagar, när året håller på att ta slut? Nej, vet ni vad. Ha fina dagar resten av era liv!

I alla fall. Jag har fått lite saker i julklapp, även om vi knappt firar jul. Lite kläder av min syster, australienska kakor (Tim tam -jättegoda), paraplyer och stativ (för ljussättning), Michael Jackson-biografin och ett par Calvin Klein-trosor! Jag är nöjd. Jag hade inte ens önskat mig något. Mamma har inte fått någon julklapp av mig ännu, jag väntar på att Filip ska leverera den till mig. Men den blir fin. Jag har heller ännu inte inhandlat julklappar till Tobbe, men har mina tankar om vad det får bli. Jag tror jag vet vad jag ska få av honom också! Har faktiskt köpt till hans lillebröder med, bara något litet kvar till Andreas... vi får se vad det blir.. hm...

Imorgonkväll kommer Petra hit och vi ska kolla de sista avsnitten av Dexter (säsong 4)!
Läs Petras blogg!

Jag har förresten uppdaterat min fotoblogg en del på sistone. Den har lite bilder från Jul på Liseberg och från Kungsbackas mysiga innerstad!

Inga kommentarer: