Oh what's the cure for bad decisions

onsdag 16 december 2009

The obvious sensation Of the young love Of the real love

När jag sitter och arbetar med min hemsida känns det som om det tar stopp på något vis. Jag är klar med min portfolio, liksom "Malin Nilsson"-delen. Men med företagets del går det oerhört mycket segare. Jag behöver photoshop för att få saker och ting gjort. För det är inte texterna och allt annat småplock som är problemet utan det är alla bilder jag behöver få redigerade. Och iPhoto är faktiskt inte till någon större nytta. Och jag har ingen aning om ett annat redigeringsprogram jag kan ha så länge. Blir ledsen. Vill skicka in registreringen till Bolagsverket och Skatteverket NU och få hemsidan publicerad... Har förresten beställt reflexskärmar nu!

Det är en dag kvar i skolan. Plus skolavslutning. Men jag vill till Mornington hotel NU.

Inga kommentarer: