Oh what's the cure for bad decisions

söndag 11 januari 2009

You make my tongue loose

I am on
Switched on
A sudden clearness, a clarity
Hidden away, in every locked toilet
I've been waiting for you in the Joiners Arms
I know your name
I know your name
I've danced with you
We're all friends here
Silver slugs lined up like bullets
Rolled up twenties, they disappear
(Bloc Party - On)

Ännu en natt ligger jag i min säng. Varm. Ensam. Trött. Coca cola.
Och så är musiken på, iPoden kopplad till stereon och just nu spelas Thåström.
Det är lite som en egen radio, men att jag på något vis har fått bestämma själv vad jag vill lyssna på.
Sjukt bra radio i så fall.

Jag funderar på att gå upp och byta om och sedan se något CSI-avsnitt för att därefter sova. Kl 05:30 stod mamma och skällde på Jocke (grannen) o hans kompisar för att de väsnades. De hade inte gått o lagt sig då. De hade väsnat sig sextiden. Men de är idioter och tror nog att de är sex år gamla, istället för arton.

Jag ska bli bättre på att blogga, jag ska ta itu med musikbloggandet igen. På musicstream vet jag inte för det är så tramsigt där. Ingenting går det till som det ska. Och jag måste se till att få fotopass i sommar igen. Nej, jag skriver senare när jag har något vettigt att skriva.

Lyssna på bloc party.

Inga kommentarer: