Oh what's the cure for bad decisions

söndag 15 februari 2009

hemma

Jag är hemma från Halmstad nu, och har nyss blivit någorlunda av med min huvudvärk som har hållt sig sen lördags. Fredag fest - lördag fest. Never again två gånger på rad. Jag drack inte så mycket, och fredagskvällen var nästan enbart rolig för att jag underhöll mig själv på ett speciellt vis. Lördagen var tråkig. Mycket tråkig.

Fredagen började med att jag besökte min gamla skola -men det visade sig att min före detta klassföreståndare numera håller till på dagiset bredvid skolan. Det var helt underbart att träffa Marianne igen. Hon är alltid glad över att träffa en och pratar fortfarande på om att man är begåvad i svenska osv. Otto är också alltid glad när man hälsar på. Det riktigt skiner genom ögonen. Han ska bli pappa. (tyst). Han är en väldigt pervers och farlig no/matte-lärare. Han lärde min syster göra hembränt och oss att göra bomber. Så, lite tysthet blir det när man får reda på att han ska bli pappa. Självklart sa jag grattis, men man är lite rädd för hur hans barn blir. Han tror själv att lille "Mini-otto" kommer tända tändstickor det första han gör. Haha

På kvällen blev det Sophies och Hannahs fest. Vissa personer undrade jag varför dem var där. Men fine, not my party. Jag fick Kristoffer och Johan att kyssas. För jag har skills.
från festen stack jag vid ett. när jag kom hem tänkte jag att jag bara ville lämna dessa människor. liksom, bara bryta kontakten med allt och alla. shakdkshiad var det.

och lördagen var trist. för trist. jag behöver inte bry mig längre.

Jag orkar inte skriva mer nu. hejdå

Inga kommentarer: