Oh what's the cure for bad decisions

fredag 24 april 2009

"Jag blir lite nervös, för jag tycker att det är hotfullt med starka kvinnor"

Familjen Nilsson/Matsdotter sitter framför vår lilla ca 20"s TV, i den blå bäddsoffan, och ser Så ska det låta -ett program vi annars bara ser när mormor envisas om att se det. Emma har varit hemma i ca tre veckor nu. I söndags var vi på Macforum i Göteborg och kollade på en ny dator, och jag hoppas att vi kan skicka in ansökan nu i helgen så att jag få (om det går igenom) köpa datorn nästa vecka någon gång. Då blir jag så oerhört glad! Det blir i sådana fall en 15" macbook pro med Apple Arpeture och iWork. Och lite till. Förhoppningsvis kan jag lyckas få en Epson 1400 till, vilket gör att jag slipper skicka efter massa beställningar.

Inga kommentarer: