Oh what's the cure for bad decisions

onsdag 30 december 2009

I väntan



Gud, vilken tristess jag befinner mig i. Idag ska jag åka ner till Halmstad för att fira nyår med Tobbe och hans familj (och släkt) och jag hade gärna fått åka för länge sen... Jag har hunnit vara på två banker, gått långpromenad med hunden, ätit, duschat och sminkat mig och allt det där, börjat packa.. har faktiskt bara en sak kvar att packa ner och det är datorn. Men just nu är det sådan väntan på att ens få klar signal från Tobbes lillebror Andreas att vi ska ta nästa tåg. Och om vi inte tar det, så kommer jag nog dö av tristess... Gah.






Nu när jag åker ner ska Tobbe också få sina julklappar... Hade egentligen kunnat skriva dem här, men man vet aldrig om han får för sig att läsa... Har faktiskt kopplat in skrivaren och kunnat skriva ut lite bilder... Det ser ut som bilden ovan!


Igår sprang jag bokstavligen talat till Hemköp, så där 21:47 i förväntan om att de inte hade stängt posten ännu. Det hade de inte, och jag kunde få mitt Canon 50/1.8 II. Det är ett underbart objektiv, är lite kär faktiskt. Tog bilden längst upp med det.

Nu får jag nog smsa andreas och se om vi kan ta nästa tåg...

Hur ska ni fira nyår?

Inga kommentarer: