Oh what's the cure for bad decisions

lördag 26 december 2009

Tycker inte om

Det känns som om detta är världens sämsta dag. Jag är trött, antagligen allergisk mot något, icke hungrig, lite psykiskt upp och ner, och det känns som om jag börjar få ett gammalt beteendemönster som jag inte tycker om. Jag är på något vis rastlös men alldeles för trött för att göra något. Men det känns som om jag skulle kunna ta sönder något, bara för att ha något att göra. Igår såg jag och Petra klart senaste Dexter-säsongen. Jag tycker inte om slutet. Inte alls. Jag måste få Tobbe att börja kolla på Dexter så att jag kan förklara för honom hur frustrerande det är. Kanske Dexter säsong ett är en bra julklapp? Njae han lär bli besviken...

Okej, jag vet att det inte är världens sämsta dag. Men jag tycker inte om den här dagen.


Inga kommentarer: