Oh what's the cure for bad decisions

lördag 30 januari 2010

hell0

Egentligen borde jag inte blogga här. jag borde blogga på min egen sida, malinnilsson.eu
men jag verkar ju fastna här ändå.
fast i framtiden kanske folk kan räkna med att gå in på malinnilsson.eu/blogg

Idag var det meningen att jag skulle ha ännu en mysig fajitaskväll. Så blir det icke. Chris Martin ligger i maginfluensa och Chris är rädd för att hon skulle bära på det och vill inte smitta oss... och Petra är sjuk. Så det blir en helt ensam helg eftersom Tobbe är på Lv6 i Halmstad och jobbar. Jag saknar honom jääääätteeemycket, men tycker det är bra att han får jobba. Så... jag får antagligen sitta med skolarbeten i kväll... kul!


funderar på att se lite Dexter.. Har fått hem de två första säsongerna!
Plus att jag fick hem Daniel Gilberts solodebut igår. Den är ganska grym faktiskt!

Inga kommentarer: