Oh what's the cure for bad decisions

söndag 18 april 2010

idag skulle jag ha pluggat.
det har jag inte gjort. allting går ganska dåligt så sätt.
jag ligger back med en del uppgifter (för en gångs skull) och måste ta mig mer framåt med projektarbetet. hur ska det annars gå?
å andra sidan, så dör jag inte om jag inte får så högt i projektarbete. för jag läser ändå 200 poäng extra. tror jag.


i juli flyttar jag till sthlm om jag inte har sagt det.
det kommer bli jätteskumt. helt plötsligt ska man åka tunnelbana, under marken, där folk kastar varann på spåren och det bor pundare. hehe. jag har fina fördomar. jag har nog nästan åkt mer tunnelbana än spårvagn, och spårvagnarna skrämmer mig. det gör tunnelbanorna med. stockholm är stort och läskigt och jag begriper mig inte alltid på staden. men ibland längtar jag dit.
fast det gör jag inte just nu.
nu blir det nog lite sex and the city.

2 kommentarer:

Elouise sa...

Har också en del efter mig, skulle sätta mig o gö de nu men så såg jag din blogg. Tyckte de va lite roligare om hur du har det än artikeln jag sitter med nu ^^

Malin Nilsson sa...

men bloggar och internet är ju så jävla mycket roligare, eller hur!?
hade seriöst nästan velat läsa en kurs om bloggande, haha. kanske nya medier...
nej men. skolan är plåga just nu. du o jag slipper ju anstränga oss lika mkt i historia och sam b nu iaf.. eller? det sa han till mig iaf :)
ganska skönt!