Oh what's the cure for bad decisions

måndag 19 april 2010

just nu saknar jag tobbe enormt mycket. vi träffas på fredag så jag är ganska glad för det. I helgen vill jag spendera mer tid på oss. Inte bara ligga och mysa och glo på tv utan jag vill ta så där lång tid på mig att göra mat, ligga och skratta och ha trevligt. Som bara vi kan ha.
Saker jag vill göra är:
- äta god mat. är sugen på att grilla flintastek och ha klyftpotatis till. Mums!
- rida fredagskväll. vardagssysslor mår man också bra av.
- shoppa. att komma ut ur rummet och sticka till göteborg mår man faktiskt också bra av. då kan man ta det lugnt på kvällen.
- pussa på tobbe
- vara världens bästa flickvän
- prata sönder kvällarna
- prata om stjärnor och framtider


och nu saknar jag tobbes hår för en gångs skull. att dra fingrarna genom det.
aaah.

hatar lumpen.

Inga kommentarer: