Oh what's the cure for bad decisions

tisdag 27 oktober 2009

the latest news

Det är svart ute, men min runda lampa lyser upp mitt rum. Jag känner inte den lukt av hårspray jag borde känna, för det fick fylla mitt hår idag. Jag hör Lars Winnerbäck. Jag känner mer längtan än saknad. Jag längtar till torsdag för då kommer min pojk upp hit. Och det ska bli en mysig torsdagskväll med mat, tända ljus och massage. Och bara vi. Sedan drar vi till Ullared tidigt fredagmorgon. Det är klart att jag saknar Tobbe. Men det jag saknar är det jag längtar efter. Det jag saknar är egentligen något jag har. Och då är det mer längtan än saknad.

Jag älskar min nya dator (Macbook Pro). Ljudet är helt underbart och allting fungerar perfekt. Man kan faktiskt inte göra ett bättre köp. Jag ångrar det inte alls. It's beautiful. Och nu kan jag äntligen komma igång med mitt projektbarete vilket jag har börjat på. Jag är redan på god väg på min hemsida! Känns som om jag lägger grunderna nu och kan finputsa på det ett tag.


Inga kommentarer: