Oh what's the cure for bad decisions

söndag 25 januari 2009

Let's sit in St. Leonards in this alcoholic day we're doing the best with what we've got

Bloc Party sitter alltid rätt till. Jag vet inte varför, jag vet inte varför jag inte har intresserat mig för dem förut.



Det gör musik som är en stor andel av all musik som är bäst att somna till. Mysigt och skönt och bra och underbart. Jonas åkte hem vid elva och sen har jag pratat i tele med Becca som är ledsen. Jag ställer upp för henne så som hon gjorde för mig när jag var fast i Södertälje. Jag har huvudvärk men vill inte sova. Jag funderar på att gå upp och ta mer chips o se något CSI-avsnitt. Msn är sjukt dött.

The Killers kommer till Hultsfred, och eftersom jag klagade på mamma över att jag har missat två Foo fighters-spelningar som har gjorts i Sverige verkar det som om jag får gå. Men jag funderar på att ansöka om fotopass, frågan är bara hur. Tänkte annars åka över till England o se dem där, med Emma, men de är där i Mars o i Melbourne i april. Inte så lönt kanske. Nu ska jag plugga in Thåströms alla låtar inför 20 mars o kanske Lalehs låtar 22 mars. Sen får jag lära mig the killers låtarna så det blir roligt

Inga kommentarer: