Oh what's the cure for bad decisions

torsdag 11 mars 2010

jag är hellre en hen än en hon.

Jag är asdålig på att uppdatera denna blogg som jag har haft i två år. Och vet ni? Min pojkvän har för första gången läst min blogg! Ganska gulligt faktiskt!

Just nu ligger jag i sängen nyduschad o lyssnar på Cash och ljudet utifrån fönstret i en tom stad full av dimma. Tobias (Moldén) tycker Cash är trash och Malin Wollin på Aftonbladet förstår inte det bra med att ha ett tredje kön. min tobbe är dessutom ute o dricker med försvaret, vilket är ganska lustigt. alltså är världen upp o ner idag?
Verkar lite så. Och ja nu vätnar vi på att Tobbe ringer.
o jag hopps att Malin Wollin inte tycker som hon gör i den här artikeln: http://www.aftonbladet.se/wendela/article6758993.ab

visst, är jag tjej, så kan jag kalla mig tjej. är jag kille så kanske jag även bör kalla mig det. och det finns dem som anser att transsexuella fortfarande ska kalla sig vid deras kön. the problem is - you could be both. jag har verkligen tänkt på det. hur vet man ens vilken toalett man ska gå på? antingen måste man ha toaletter för ALLA kön eller så får man inte könsfördela alls. det är så löjligt att könsfördela egentligen.
och att vänstern vill lägga till ett tredje kön är bara awesome.

jag orkar tyvärr inte komma med massa debatter nu. men jag vill bara berätta hur mycket böcker jag vill köpa. jag är jätteintresserad av religion helt plötsligt! så förutom de böcker jag har är jag intresserad av:
Illusionen om Gud (Richard Dawkins)
Jesus: Jude, rebell, Gud? (Sören Wibeck)
Jesusskrifterna: avslöjandet av historiens största mörkerläggningar (Michael Baigent)
Kristendom för ateister (Olle Carlsson)
Hatet mot muslimer (Andreas Malm)

och egentligen är det fler böcker, jag minns bara inte alla.

Inga kommentarer: