Oh what's the cure for bad decisions

torsdag 22 april 2010

Just nu ligger jag i sängen med en godispåse bredvid mig och lyssnar på Enrique Iglesias (Hero). Självklart. Min tanke var att lyssna på stones, inte på kärlekslåtar. Men det bara blev så. Jag är sugen på ett stort glas fanta exotic eller cola, men något sånt har vi inte hemma. Jag funderar på att lägga mig och läsa boken "Fångad av hakkorset" (som jag har berättat om förut) och vänta på att bli trött. För snart har vi morgon och snart har vi en tobbus här hemma. Mysigt.

Jag har inte varit i skolan på två dagar. Höll på att skriva veckor men då hade jag ljugit! Det beror på stress. Igår höll jag på att bryta ihop igen. Ingenting känns bra just nu. Jag försöker bara stå ut till studenten men innan dess måste jag göra en del uppgifter. Har lite för mycket efter mig nu...

Nej, om man skulle ta och läsa och ladda datorn?

1 kommentar:

Anonym sa...

IMMA FIRIN MAH LAZAR!!!!!!!!!!!!!!!